Begeleiding

Een onderzoek geeft een hoop nieuwe inzichten in het kunnen en willen van je kind. Maar nieuwe inzichten leiden niet altijd direct tot veranderingen. Het kan zijn dat je hierbij kind een steuntje in de rug nodig heeft. Met de begeleiding van onze zusterorganisaties kunnen wij je kind deze steun bieden

Een onderzoek geeft een hoop nieuwe inzichten in het kunnen en willen van je kind. Maar nieuwe inzichten leiden niet altijd direct tot veranderingen. Het kan zijn dat je hierbij kind een steuntje in de rug nodig heeft. Met de begeleiding van onze zusterorganisaties kunnen wij je kind deze steun bieden

Op maat begeleiding met Mentorplus

Mentorplus koppelt een begeleider aan je kind die het beste bij zijn of haar begeleidingsbehoeften en persoonlijkheid past. Aan de hand van een op maat gemaakt begeleidingsplan (gebaseerd op het onderzoeksrapport) gaan ze samen aan de slag. Dit kan op school en/of bij je kind thuis. Mentorplus kan daarnaast ook de school helpen de onderzoeksresultaten in de praktijk te brengen

Meer informatie

Op maat begeleiding met Mentorplus

Mentorplus koppelt een begeleider aan je kind die het beste bij zijn of haar begeleidingsbehoeften en persoonlijkheid past. Aan de hand van een op maat gemaakt begeleidingsplan (gebaseerd op het onderzoeksrapport) gaan ze samen aan de slag. Dit kan op school en/of bij je kind thuis. Mentorplus kan daarnaast ook de school helpen de onderzoeksresultaten in de praktijk te brengen

Therapeutisch Assessment bij Mentaalvrij

In een Therapeutisch Assessment worden de onderzoeksresultaten in therapievorm gebruikt om een effectiever zelfbewustzijn bij je kind te ontwikkelen. Wat kan je kind goed? Wat niet? Welke gedachteprocessen blokkeren hem of haar? En hoe kun je deze processen veranderen? In het Therapeutisch Assessment worden ook de ouder(s) betrokken

Therapeutisch Assessment bij Mentaalvrij

In een Therapeutisch Assessment worden de onderzoeksresultaten in therapievorm gebruikt om een effectiever zelfbewustzijn bij je kind te ontwikkelen. Wat kan je kind goed? Wat niet? Welke gedachteprocessen blokkeren hem of haar? En hoe kun je deze processen veranderen? In het Therapeutisch Assessment worden ook de ouder(s) betrokken